Cenię sobie różnorodność zdobytego doświadczenia zbieranego ponad dwie dekady. Kumulacja kompetencji: od handlowca, menedżera, przedsiębiorcy, doradcy zawodowego, nauczyciela akademickiego, trenera biznesu i administracji publicznej, procentuje w projektowaniu szkoleń i na sali szkoleniowej. Z uporem maniaka rozwijam ten intelektualny kapitał instytucjonalnie (WSP ZNP, SGH, OSH-Kontrakt) i personalnie (każdy spotkany człowiek). Dzielę się tym kapitałem ochoczo:) Zakotwiczyłam zawodowo w Centrum Szkoleń i Doradztwa Zawodowego UKSW, freelancer-uję kiedy mogę.
www.akrajewska.pl

Jak zarządzać konfliktem na sali szkoleniowej?


Program:

  1. Krótki wstęp o procesie grupowym ze szczególnym akcentem na fazę konfliktu.
  2. Prezentacja narzędzia, to znaczy trenerzy wypróbują na sobie zaproponowaną grę szkoleniową. Potrwa ok. 45 minut i jak się dadzą nagrać, to włączymy kamerę.
  3. Trenerzy się wypowiedzą co się działo z nimi jako uczestnikami i co czuli, gdy nie czuli, że czuli, co może ich uczulić a co odczulić.
  4. Jak już się wszyscy rozgadamy, zrobimy burzę mózgów, odpowiemy na pytania i znajdziemy korzyści dla trenera, dla których warto konflikt otoczyć specjalną troską.
  5. Na zakończenie krótko i zwięźle podzielę się tym, co dalej z tym konfliktem robię, żeby nie było że trener skłóca ludzi i zostawia na pastwę losu.

Korzyści dla uczestników:

  1. odpowiedzi na pytania:
    • czy i kiedy konflikt na sali szkoleniowej na miejsce ?
    • jakich narzędzi trenerskich można użyć by rozpoznać konflikt?
    • jakie jest ryzyko a jakie korzyści dla trenera związane z konfliktem na sali ?
  2. narzędzia-gotowce do wykorzystania
  3. możliwości modyfikowania i dostosowania innych narzędzi do tego celu
  4. bank pomysłów na narzędzia i korzyści dla trenera
  5. krótki materiał dydaktyczny o procesie grupowym, z bibliografią