Menedżer, trener biznesu, konsultant, Partner Merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego.

Sporo o jego doświadczeniu mówią liczby:

  • 20 lat w biznesie (m.in. Category Manager w Leroy Merlin, Senior Brand Manager CEE w Bosch, Dyrektor Sprzedaży B2B w Apollo Electronics)
  • ponad 1200 godzin jako trener na sali szkoleniowej
  • ponad 110 000 000 złotych sprzedaży osobistej i bezpośrednio podległych zespołów
  • ponad 240 000 000 złotych wartości negocjowanych osobiście kontraktów i umów w Polsce; ponad 30 000 000 euro w Niemczech, Włoszech, Francji, Czechach i Holandii; ponad 120 000 000 dolarów w Rosji, Chinach i Japonii

Sprzedaż dla nie-sprzedażowców, czyli jak sprzedawać szkolenie, program rozwojowy, pomysł…

Uczestnicy spojrzą na proces sprzedaży nie tylko przez pryzmat Klienta i jego potrzeb, ale i konkretnej sytuacji zakupowej. Będą też mieli okazję poznać lub przypomnieć sobie i praktycznie przećwiczyć proste lecz skuteczne nawyki komunikacyjne, które wspomagają każdą sprzedaż.

Program warsztatu:

  1. Jak zapadają decyzje o zakupie i co to w ogóle jest sprzedaż?
  2. Rola nastawienia i jak je wypracować.
  3. Prospecting – czyli jak dobierać Klientów.
  4. Pierwszy kontakt – czyli o potędze przygotowań.
  5. Spotkanie z Klientem – czyli o słuchaniu i adekwatnym reagowaniu.