Doradca organizacyjny, trener biznesu i projektant gier szkoleniowych. Współtwórca kilkudziesięciu gier symulacyjnych i szkoleniowych (zarówno komputerowych, planszowych czy konstrukcyjnych) z wielu obszarów tematycznych np. zarządzania zmianą, kierowania projektami czy komunikacji w zespołach wielokulturowych, w których wzięło udział kilka tysięcy osób.
Pasjonat nauki przez doświadczenie oraz propagator wykorzystania gier symulacyjnych w nauczaniu dorosłych.

Potęga metafory w zarządzaniu zmianą organizacyjną na przykładzie karcianej gry szkoleniowej „Zabójcy Zmiany”

Uczestnicy warsztatu poznają przykład metaforycznej gry szkoleniowej, której siłą edukacyjną jest jej omówienie, a nie sama rozgrywka. Dowiedzą się czym w projektowaniu gier szkoleniowych jest stożek abstrakcji. A na sam koniec znajdą zabójcę Zmiany.

Ramowy program warsztatu:

  1. Wstęp
  2. Stożek abstrakcji, jako narzędzie projektanta gier szkoleniowych
    • Sposoby zastosowania
    • Gry metaforyczne
  3. Gra „Zabójcy Zmiany”
    • Metafora w zarządzaniu zmianą
    • Przedstawienie zasad gry
    • Rozgrywka
    • Omówienie rozgrywki według modelu DATA
  4. Podsumowanie warsztatu.