Jak ponad 2 lata temu przeczytałam pierwsze artykuły na temat efektów, jakie przynosi grywalizacja w biznesie, byłam bardzo sceptyczna, ale ciekawa. 14% wzrost efektywności nauki umiejętności, 11% lepsze wyniki w testach wiedzy to dane, które zachęciły mnie, aby zbadać temat. Potem wszystko potoczyło się lawinowo i … zakochałam się w grywalizacji.

Okazało się, że grywalizacja, to znacznie więcej, niż przyznawanie punktów, wymyślanie kolejnych pasków postępu, czy rywalizowanie o nagrody. To umiejętność budowania odpowiedniego balansu między motywacją dążenia i unikania, korzystanie z wiedzy o rozwijaniu nawyków i wielu mechanizmów z psychologii behawioralnej, społecznej czy poznawczej. Elementy sprawdzone w grach zaczęłam kolejno przenosić na prowadzone przeze mnie szkolenia. Sprawdzam, badam, testuję, szukam…

Grywalizacja – projektowanie angażujących szkoleń

Na warsztacie pokaże Ci, co odkryłam, co zadziałało, a co nie. Dostaniesz trochę konkretnych szkoleniowych struktur, trochę inspiracji do tworzenia własnych i garstkę źródeł do dalszych poszukiwań.

Do zobaczenia na ZLOTTTcie!